Har möblerat om

Jag fick ett ryck förra veckan och storstädade i vardagsrummet nere.. Dammtorkade allt och ut med mattor, dammsuga och skurat..
 
Och så bar jag upp ungarna legobord till deras rum, det blev så luftigt nere =)
 
Fredrik har ju så ont i ryggen så han måste ligga ner då han ser tv och jag får jätteont i höfterna då jag sitter upp så jag ville ha en soffa till där inne så att jag också kan ligga ner.
 
Jag hämtade min soffa och mina fåtöljer på nipan så blev det perfekt =)
 
 
 
Klädde om en av fotpallarna.. Tyget som var förut var snyggt men slitet så jag passade på att lägga dit extra stoppning och sedan sköt jag bara fast ett nytt tyg. Sagotyget har jag köpt på etsy.
 
 
 
Ungarna godkände soffan.. =)
 

Det är lite trångt just nu men jag ska ut med några grejer =) Stolarna i teak är till salu..
 

 
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0