Vår

 
 
Nu känns det äntligen som vår.. 14 grader varmt idag fast jag har haft handelsboa öppet idag så jag har suttit inne där.. i 9 graders värme.. Sjukt då man måste gå ut för att värma sig..
 
Mycket har hänt sedan sist. 2 anhöriga ligger på sjukhus så jag åker till stan lite då och då för att hälsa på men de ska nog vara bra snart så att de får åka hem.. Jag har tatuerat mig i veckan, svällde upp som fan som vanligt men denna gången fick jag även ganska stora blåmärken.
 
Sista tackan har lammat. Ulla fick först, en liten tjej som jag döpt till Bodil och Rut fick sist och hon fick ett bagglamm som fick heta Rutger.. Söta som bara den..
 
De andra lammen skuttar runt som galningar och har nu kommit på att de kan gå igenom stängslet och vara på utsidan, alldeles själva.. så spännande så.
 
Lilla Dagny är en riktig kelgris och vill bli kliad, ofta och mycket..
 
 
 
Bodil
 
 
 
Småttingarna äter hö nu också =)
 
 
Märta
 
 
Alice längst bak, Dagny i mitten och Märta fram
 
 
Kajsa-Stina med sin mamma Amanda
 
 
Ulla med lilla Bodil å Fredde såklart =)
 
 
Lille Rutger
 
 
 
Bodil
 
 
Hon är så nyfiken

 
 
 
 
 
 
Det måste provsmakas på allt
 
 
 
 
Alice
 
 

Min pippi har nu äntligen fått färg men vilka blåmärken jag fick..
 
 

Har haft denna stol hemma ett bra tag men den var vit med brunt manschestertyg.. passade inte in helt enkelt så grön sprayfärg och lite nytt tyg så passar den in hemma hos oss =)
 
Vi var ut och påskade i torsdags också.. Hade så fina påskgubbar med mig =)
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0