Ett nytt försök

igår satte jag tillrätta i sängen med datorn i knäet med en tanke att jag skulle blogga lite då en viss syster klagar på att jag aldrig bloggar nu för tiden. Satte mig som sagt tillrätta och började ladda ner alla bilder från i sommar från telefonen till datorn och det var MÅNGA bilder så det tog ett bra tag. Så pass lång tid att Fredde han in i sovrummet och började sucka över allt som behövdes göras så jag fick lägga undan datorn och gå ut och lasta in ved så jag gör ett nytt försök idag igen..
 
Ska försöka visa lite av min sommar i bilder.. Det har varit väldigt kallt först i Juni och sedan var det supervarmt i Juli och nu är det kallt igen =(
 
 
 
 
Det blev inte många bilträffar men några så.. Det här var ett väldigt kallt och blött Sollefteå big meet.
 
 

Gos med fåren
 
 

Piff i lekstugan
 
 
 
Jobbat en massa.. Vi har tagit ner granhäckarna i år så nu är det så fint =)
 

Mina fina pojkar på skolavslutningen =) puss på er
 
 

Piff i klubblokalen. Supersnygga dinersätena. Mycket med grejer innan midsommar..
 
 
 
Midsommar i Junsele lockade folk fast det bara var 2 grader och blåste som attans..
 
 
 

Ny frilla..
 

och mys i javelin
 
 
Brolle på djurparken. bra är han =)
 
 
 

Jag har gjort blomsterarrangemang i sommar =)
 
 
Tvättat lite gravstenar =) Lite skillnad då halva är gjord...
 
 
 
Vi har haft öppet handelsboa
 
 
 
 
Bad på Hålla med Therese och barnen..
 

Har köpt en massa tyger som jag sytt pannband och mössor av =)
 

Jobbat på hembyggsgårdens café i sommar..
 

Grillning i sommarvädret..
 

Blommor på kyrkogården
 

Mina fina grabbar på Madde och Kims bröllop..
 
 

Och de blev gifta =) Så fina..
 
 
 
 
På djurparken med kidsen. Träffade Meja där.
 
 
 
Våra djur förökar sig och vi fick 7 nya kaninungar i sommar =)
 
 
 
 
 
 
URKULT invigningen tillsammans med barnen. Vi hade roligt men tyvärr så var invigningen en väldigt stor besvikelse. Sämsta som jag har sett.
 
 
 
 
Syster sol.. BÄST!!!!!
 
 

Pyssel med en gammal trasig klocka.. Jag plockade ut innehållet och byggde hyllor, målade, tapetserade och fyllde med min samling av vw bilar..
 

Syster var duktig och målade åt oss =)
 
 
 
En massa ogräsrensning på jobbet, tråkigt men fint blir det..
 

Testat att göra nya maträtter =)
 
 
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Annika F

Fin mix av sommarbilder, det blir en hel del ändå man hinner med om man tänker efter :-)

2014-08-18 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0