Behöver städas lite

Har legat i sämngen och tittat på harry potter idag, det var en sådan dag. Elliot har legat nere på soffan och tittat på film han med.. Blev enkel mat, ungarna vägrade äta något annat än nudlar, så de fick varmkorv och nudlar.
 
 Sedan har jag och Milton bråkat i 2 timmar över läxan.
 
Hur jävla svårt ska det vara att göra 1/2 A4 läxa ordentligtistället för att bara sitta och fjanta sig och inte skriva ordentligt.. Och säger man till honom så surar han och vägrar göra nå mer.. Vi har hållit på sedan han kom hem kvart i 1 till nu halv 5... Jag är lagomt förbannad. ack och lov att de gick ut för att leka.
 
Var ner och fotade lite i pysselrummet och så gick jag upp och la mig igen. Harry Potter är bäst..
 
 
 
Nya bokhyllan till vänster
 
 
Fönsterbrädorna blev gula och konsollerna oranga
 
 
Kallt har det varit idag med. Nästan hela tjärnen har frusit igen..
 
 
Ska bara städa upp så blir det nog bra sedan och jag kan börja pyssla lite och se vad jag klarar av.
 
 
Letar en bokhylla till men en smal. Får max vara 50 cm bred.
 
Mitt strykbrädeskåp...
 
Detta skåpet stod i ladugården i Gulsele då vi flyttade dit och det lämnade jag inte kvar.. Skitbra, tar inte mycket plats och så kunde man göra det finare med lite tapet =)
 
 
Får väl se hur änge tapeten håller.. Har förökt göra den starkare genom att stryka den med tapetklister ett par gånger..
 

Utfällt.. Har bytt tyg på den idag så nu är den lila.. Foto kommer..
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Vilken rolig strykbräda!:-D

Svar: den är skitbra.. tar ju bara upp lite plats på väggen.. =)
Anna-Karin

2014-10-24 @ 20:19:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se
Postat av: Sanna

Helt underbart rum! Mycket pysselinspirerande! =)

Svar: tack så mycket =)
Anna-Karin

2014-11-03 @ 19:45:33
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0