Besiktning

Igår var jag och Therese till Kramfors för att besikta vår släpvagn.. Det gick ju inte så bra kan jag ju säga.. Han till Sollefteå då den började gnissla som fasen, då låg bromsarna på litegrann så fälgarna var kokheta. Fick hjälp på en verkstad som tur var och han ner till besiktningen men då hade jag ju bromsat igen och bromsen fastnade lite på höger sida, Lyset slutade funka på ena sidan och reflexerna hade gått sönder... Så ombesiktning igen =(
 
Var in till en bonde på väg hem för att köpa lite grismat (ska beställa 3 grisar) och fick då titta på hans får.. Vilka stora enar jämfört med gutarna vi har =)
 
 

Nä nog tycker jag att Gutar är bra mycket finare med sina horn... =)
 
Åkte in en sväng på Erikshjälpen innan vi åkte hem också och hittade lite grann..
 
 
Hittade denna snygga lampa. Tycker om formen på foten trots att den är vit men jag ÄLSKAR skärmen.. 99 kr fick jag ge för den men det var det värt.. Harju något liknande redan hemma.. Den lampan ser ni på bilden nedan.
 
 
Köpte den här på loppis också någonstanns men minns inte var.. Tror jag gav en 20:a för den..
 
 
Jag såg den från andra sidan butiken.. Vasen alltså.. En stor W Germany golvvas i turkosgrön.. Så härlig och fin.. =)
 
 
 
Och så blev det lite tyg med hem den dagen också. 4 längder härliga 70-tals gardiner =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0