Har varit riktigt duktig =)

Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på måndagen, bara att jag hämtade Elliot på skolan och hans kompis Alma på dagis och var ute med dem på eftermiddagen..
 
Förmiddagen har som försvunnit från mitt minne men jag är rätt så säker på att jag låg i soffan och käkade muffins och kladdkaka halva dagen.. Inte bra =(
 
Så tisdag cyklade jag in på byn och umgicks med Anna ett tag och så pysslade jag hela eftermiddagen =)
 
Onsdag så var jag ute och gick med hundarna i nästan 2 timmar i härligt höstväder. +10 grader och sol den 3 november.. Idag återgick vädret mot vintern igen och det var -6 grader då jag promenerade en timme med hundarna imorse + att det började regna. Inte roligt väder..
 
 
 
Men Doris och Dixie var nöjda iaf. Doris luktade på allt och sprang fram och tillbaka som en tok. Så glad.. Igår hittade vi på ett färskt älgspår som de båda for efter. Så roligt att se dem i skogen =)
 
Fixade hemma och började städa upp lite i pysselrummet imorse men har som svårt att låta bli att bli distraherad av allt annat..
 
 
Hittade denna radio i pysselrummet som var i stort behov av en inoljning så då blev det det istället för städning. Har oljat in halva och som ni ser så var träet rejält torrt.
 
Sedan ringde telefonen och jag kom på att det var torsdag och att jag skulle leverera ägg och fylla släpvagnen och fara på tippen med mera med mera....
 
 
Och så fick jag ju sms om att jag hade paket att hämta ut och det var ju mitt senaste traderainköp som kommit.. Denna underbara kaffekanna.. Som bara ska användas till att koka vatten till te har jag bestämt =) Såååå söt =)
 
Är väl bäst att försöka sov nu. har haft svårt att sova de sista nätterna. Klockan har varit framemot 2 innan jag somnat men igår var han 4 och så kliver jag upp 7. Man tycker ju att jag borde vara trött men icke.. Jobbigt =(
 
Ska umgås med Anna imorgon och vi ska åka till Kramfors så nu måste jag försöka sova lite =)
 
Ha de
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0