Inspiration: Detaljer i hemmet

Ligger hemma sjuk idag. Feber och helt igensvullen hals.. Mnga koppar the har det hunnit bli idag men förhoppningsvis blir det bra av att vila..
 
Så jag ligger i sängen och lyssnar på P3 dokumentär och så tittar jag på pinterest (blir ni förvånad eller)
 
Vi har ett litet hus i en fin liten by utanför Junsele som vi inte använder, så jag ligger och planerar hur jag ska fixa till det inför försäljning.
 
Jag har köpt ljusgröna tapeter som ska upp i sovrummet/ vardagsrummet. Problemet är att huset är så himla litet. Det är bara 1 rum och kök så man får ha en bäddsoffa. Sitter och klurar på hur man ska inreda för att det ska vara så fräscht och luftigt som möjlligt men samtidigt praktiskt.
 
 
Jag tycker om den här lösningen med skrivbord och förvaring och att det är mycket växter.
 
 
Ikeas bord är så behändigt, sådant skulle jag vilja ha.
 
 
Den här lösningen är så fiffig men tyvärr så är vårt rum alldeles för litet för att kunna bygga så.
 
 
Så bra soffa. snygg, enkel och praktisk.
 
 
Mycket gröna växter vill jag ha hemma =) Snyggaste väggfärgen också.
 
 
Tror jag gör som på den här bilden i köket. Inga gardiner och en grön växt.
 
 
Snyggt köksbord av en gammal vägtrumma.
 
 
Fint med kryddor och förvaring på väggen i köket.
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0