Har städat lite

Sitter vid datorn nu och lyssnar på Lynyrd Skynyrd och njuter av lugnet i huset. Fredrik och Milton for in på byn så jag fick en dag för mig själv vilket är jätteskönt. Kan vara så himla skönt att bara vara för sig själv ett tag. Jag kommer ju inte kunna vara det på ett tag nu framöver. Bebisen är ju rätt så bunden vid en. Men jag får passa på och njuta idag.

Har städat lite uppe. Plockat undan rena tvätten och gått igenom Miltons garderob och lagt iordning kläderna i den. Allt var i en enda röra där. Jag har inte varit i hans garderob på ett tag och det syns. Inga kläder som var rena var lagda in heller. Milton har bara haft dem i en tvättkorg nu ett par veckor så nu var det dax plus att jag inte hade någonstanns att lägga bebiskläderna så jag var tvungen att göra lite plats åt dem.

Bebiskläderna tar ju inte så mycket plats som tur är. Tvättade alla kläder i storlek 50-56 igår så nu är det klart. Vad skönt. 

Jag som tyckte att vi hade så färggranna bebiskläder men de vi har i minsta storleken var vita och beiga allihopa. Verkligen tråkiga färger. Men bebisen kan nog inte ha dem så länge ändå, sen när det blir större storlekar så blir det lite roligare färger. Hade mycket rosa, lila och grönt till Milton.

Jag har suttit och tittat lite på Ellos och H&Ms sidor till morgonen och hittade så mycket fina bebiskläder men vi har rätt så mycket så jag tänker inte köpa något.

Men titta går ju. =)


Ellos







H&M







Jag tycker ju hemskt mycket om Nalle Puh så givetvis så föll jag för dessa kläder då =)





Snygg huvjacka



Roliga t - tröjor



Föll för färgen =) 




Söt kanin




Hittade även en snygg pyjamas =)


Åh vad man blir handlarsugen =/ Men nu måste jag ta det lugnt ett tag. Jul är över....

Nä nu ska jag ta och leta åt en rullgardin till Miltons nya rum.

Ha de gött
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0