Inreda.com... vill ha allt!!!

Har suttit och kollat på inreda idag och hittar så fruktansvärt mycket grejer jag vill ha. Nöjer mig med att spara bilder på sakerna än så länge, men jag har inte hunnit kolla så mycket än så man vet aldrig =)

Vann förövrigt budgivningen på kuddfodralen på tradera så de ska nog dyka upp snart, ser fram emot det, är så glad..  =)


Lite ögongodis från Inreda
 
  
De här korgarna är perfekta till Miltons nya rum både i storlek och färger men tyvärr kostar de 520 kronor STYCK.


Fin rosa korg 375 kr.



Att de är roliga??

Hittade hur många barngrejer som helst idag men iofs så är det inte så svårt att hitta heller. Finns ju mängder med roliga barnprylar. Tack och lov så är jag för snål att köpa allt jag tycker om hehehee...

Har inte gjort så mycket idag. Var in och lämnade Milton på dagis imorse, åkte sedan och hämtade upp mormor för att sedan åka vidare till Harry. Trodde att det bara skulle vara att åka tvärt in på byn fram och åter men mormor ville handla så det blev ändå 2 h på byn.

Bytte bil med Fredrik så att han kunde hämta Milton då han slutade och åkte hem. Det har varit -20 grader idag så man vill inte vara hemifrån så länge. 

När jag kom hem så satte jag mig och målade tavlor åt Milton och bebisen. En till varje så att de får varsin. Jag snodde motivet från internet men jag blev så nöjd med resultatet att jag skiter i att ha dåligt samvete. Varför köpa sådant man kan göra själv?? 



Hittade de här tavlorna på styleroom och förälskade mig i dem så jag har ritat egna till bebis och Milton. Bebisens har jag givetvis lämnat tom på namn, födelsedag, vikt och längd men Miltons kunde jag ju göra klar och det var jättekul. Det är en tjej som heter Bettina Johansson som gör dem.

    

Efter att jag var klar med teckningarna så blev jag så film och popcornssugen så jag satte i DaVinci koden i spelaren och tog popcornsskålen med mig till soffan för lite ensam-hemma-mys men jag somnade strax efter att filmen börjat. Vaknade av telefonen och lyckades svara till slut. Råkade ta tvdosan först men det gick inte så himla bra att svara i 
den. =/



Älskar Barbapapa

    

Snygga sparbössor

  

Vill ha barbapapahuset. Har alla figurerna så då måste man ju ha huset också...



Speldosa



Fina lakan. Tyvärr så hittar jag inte sängkläderna längre på laredoute. De har slutat sälja dem och jag hittar dem inte någon annanstanns heller. =(






Fin nattlampa



Andra leksaker från Inreda


Man vill ju bara äta upp dessa kakorna men de är nog inte så goda, de är tovade.. Hur fin är inte dom då??


Tovat tåg med vagnar och djur. Hur länge håller de att leka med?

Allt från Inreda.

Fredrik och Milton kom hem 2 idag men vi fick då inget vettigt gjort någon av oss. Milton var jättetrött men glad så då är det kul då han är hemma för han är värsta goskillen då och det tackar jag aldrig nej till. =) Han ville gå och lägga sig vid 6 ikväll och jag kanju inte neka honom att sova då han vill gå frivilligt men han sover inget vidare. Somnar till och så tappar han sin vovve, nalle eller docka och då är det stortjut uppe så vi har fått sprungit upp och ner för trappen hela kvällen. Jag hoppas att han får ro och somnar snart annars blir det en jobbig kväll.

Ska snart gå och sätta mig och titta på Äntligen hemma och se om man får några användbara tips. De håller ju på att renovera ett hus i det programmet som jag har förälskat mig fullständigt i. Jag vill jag vill jag vill bo där.... Undrar hur mycket det kommer att få för det sen?? Jag tror att de kommer att sälja det men jag är inte säker.. Äh det är inget för mig. Vill inte bo i Stockholm heller...

Nä nu börjar snart Äntligen hemma.. Dax att gosa in mig i soffan =)

Tingeling
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0