Milton har diarre

Är ju jättekul att vara hemma med Milton, höggravid, då han har diarre. Vi har "bara" varit på toa var tionde minut. Min höft slutar snart att fungera, jag går inte bra nu alltså. Önskar att man kunde göra något magiskt trick så att det slutar göra ont men det går inte =(

Tack och lov så gick han och lade sig en stund nu och Fredrik är på väg hem till min undsättning. Jag ska nämligen till mvc idag. Jag ringde dit och fick en senare tid så att Fredrik skulle hinna hem. Kändes inte kul att behöva klä på Milton och dra in han på byn nu då han är dålig trots att det är full rulle på ungen.

Milton har varit rätt så snäll idag så det har väl gått ganska bra. Han bäddade ner mig på soffan och lade sig i andra änden av soffan själv och där somnade ju jag imorse. Byggare Bob är rena rama sömnpillret för mig. Som alla andra barnpogram som Milton ser.

Fick mina retrogrejer igår som jag köpte häromdagen. De var så fina, blev så lycklig men Fredrik var inte så lycklig han. Tycker inte om att jag handlar grejer. Fick även mina kuddfodral som jag vann budgivningen på, på Tradera. Milton blev jätteglad då han såg dem. Det är ju elefanter på dem, Ska bara leta åt lite innerkuddar. Har bara hittat en, än så länge. Kan bli så att jag måste köpa fler men de är inte dyra på Jysk så det ska nog gå bra. Längtar tills rummet är klart så att man får piffa =)


Julmarknaden i Lycksele

Var ju till Lycksele i lördags på julmarknad och nu har jag äntligen laddat över bilderna från kameran til datorn.Jag är inte så snabb alltid. Tänkte att det kanske är bäst att ha kameran tom och redo ifall vi måste åka in på bb.

Här kommer iaf lite bilder från marknan.



Jag, Milton, min mor och min farbrors fru. Har just kommit till gammplatsen. Är så mysigt där med alla gmla byggnader och en riktig gammal lanthandel finns också där man kan handla saker.  



Milton var inte så imponerad av marknan. Det roligaste var att åka pulka och titta på hästarna. Milton fick bära mina nyinköpta rosa fårskinnstofflor.



Lite folk var det ju...



Milton med sin heffaklumpsmamma.. Känner mig som en iaf. Hästarna var jätteroliga att titta på. Milton vill bara springa fram till dem. Förstår inte riktigt att de kan vara farliga.



Hittade de här söta maskarna på marknan, vill ha!!!


Pyssel

Har ju lovat att lägga ut bilder på resten av pysslet jag gjort.




Ljusbricka i vardagsrummet med mina egenhändigt torkade apelsiner. Prydnadsäpplena från Rusta, kottar från skogen. Kanelstängerna köpte jag på ica.



Jag äter inte nötter men jag tycker att det är så fint att ha i en skål. Mossan köpte jag i en blomsteraffär, ljuset har jag fått i present och pinnarna hittar jag lite här och där under mina skogspromenader. Brukar plocka på mig sånt då jag är ute och går.



Födelsedagskortet jag gjorde till Fredriks mormor. Hon blev glad =)

Ska snart åka nu och bli stucken och petad på men jag har sett fram emot det så jag är inte ledsen hehehe... Är roligt att veta om bebis mår bra där inne. Trots att det är full rulle hela tiden i magen så oroar man ju sig lite. Nu har jag börjat oroa mig för hur det ska gå att få ut h*n. Men Fredrik är så lugn så, tack och lov.
Det ska nog gå bra men vissa dagar oroar man sig för allt.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0