Tröttsam dag.

Kan inte bebis komma nu?? Är så less, stor och tung. Har varit hemma med Milton idag och han var fördjävlig, han hittar på en massa hyss och jag måste jaga honom runt huset. Orkar inte med han ibland, jag blir så förbannad att jag kokar. Om inte bebis kommer nu snart så är det ju konstigt. På eftermiddagen lugnade Milton ner sig iaf och satt mest för sig själv och sjöng och lekte så då var det kul att ha honom hemma igen. 

Dixie har då varit så snäll idag så. Hon har hållit sig undan från oss, har bara legat och sovit idag. Jag tror att hon ska till å löpa för hon är lite knepig men det har inte börjat bloda än tack och lov. Jag har fått henne att ligga i sin sackosäck hela dagen idag istället för att ligga i sofforna. Ska försöka vänja bort soffliggandet. Hon har inget där att göra egentligen.

Förra löpperioden var det blod överallt. Det är nackdelen med att ha en tik. USCH!!! Fredrik tänker bara på hundvalpar hela tiden, han vill ha en hund till, men det vill inte jag. Visst, de är gulliga men det är jobbigare att ha valpar än bebisar. Valpar har ingen blöja...



Bild från blocket.se

En orsak till att vi inte skaffar fler hundar är att vi inte kommer överens heller. Fredrik vill ha en ful hund som en jämthund (har aldrig tyckt om dem) medans jag vill ha en lite knähund (som tax) Jag vill hemskt gärna ha en japansk dvärgspets som den på bilden fast svart, de är ovanliga, de är oftast vita men jag har sett en svart och det är det jag vill ha. Vita hundar syns all smuts på..

Nä... Det blir inga nya hundar på ett tag...men den här lille krabaten var då för söt iaf =)
 
Nu börjar min måndagskväll... Ska gå och se Simon and Tomas på 3:an..

Ha de gött
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Haha ja iomed att min menscykel var lite weird så är inte jag heller säkert på om jag är i v6. Men enligt då jag hade sista mensen så är jag tydligen det. Men har hört att man kan ha mens då man är gravid också, fast sparsammare. Och min förra var inte mkt att hänga i julgran :P



Eller så kanske det är twins där inne;) Men det hoppas jag faktiskt itne! hujedamig.

Näe men det är nog för att jag är väldigt smal. eller om man rättar det, sjukligt smal :P



Ja det är skiit mysigt att få vara med om detta igen:p var ju lagomt efterlängtat!

2008-12-08 @ 20:20:25
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja precis!

Jo det har gått bra! Men känner att jag får lite ont i magen. Sen så har jag börjat fått ont i höfterna ännu mera nu. Så jäkla typiskt. (fick problem med dom sen förra graviditeten)

2008-12-08 @ 22:56:39
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Nä jag hade inte riktigt tid idag:) Men ska ringa någon dag i veckan här.



Haha ja jag är likadan:P Fast jag shoppar inte så mkt förjag har aldrig riktigt haft råd. Men "fönstershoppa" kan man ju..

2008-12-09 @ 19:02:25
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0