Var till Lycksele igår på snabbvisit

Vi åkte till Lycksele igår ändå. Det var kul men jättejobbigt. Träffade min farbror och hans fru som är från Västerås och det är ju inte ofta man får göra det. Kom till Lycksele runt halv 12 på dagen och så gick vi på julmarknaden på gammplatsen en stund och sedan åkte vi och åt på en restaurang i stan. Det blev då sent innan vi åkte hem. Kom inte hem förrän halv 11 på kvällen men tack och lov var det inga problem att lägga Milton fast han sovit hela resan hem.

Köpte mig ett par fårskinnstofflor på marknan. Mina (har 3 par) har gått sönder allihopa och nu har Dixie kommit på att det är jättekul att noppa sönder det skönaste paret så det är ett stort hål frampå dem.

Trodde bebis skulle komma igår. Hade så många sammandragningar när vi gick på marknan och då vi åkte hem. Det var rent smärtsamt att åka bilen men de gick över så fort vi lagt oss. Somnade på en gång, måste jag tillägga det ?? =)

Är helt slut idag, men Fredrik och Milton var så snälla och lät mig sova en timme till imorse, det behövdes verkligen men jag drömde en massa konstiga saker så jag sovinge vidare. Jag och Milton har ritat och lekt med trolldeg idag med men han var så grinig och gnällig så jag föröskte få honom att sitta ner med mig en stund och se Hitta Nemo men han ville inte se fiskarna sa han så han fick lägga sig en stubd och det verkar han väldigt nöjd med... 

Så nu blev jag själv nere. Fredrik har målat medans vi pysslade och nu gick han ut en sväng men jag har då ingen aning om vad han skulle göra.. han verkar inte på det bästa humöret så jag låter honom vara. Ska skicka in honom på byn sedan för att handla. Kanske han blir gladare =) 

Har hunnit diska bort allt på diskbänken idag med. Ska ta kort på det så att ni får se att vi kan faktist ha en ren diskbänk också eller så är det för min egen skull att jag ska kunna se att jag kan plocka undan bara jag vill...

Ska ta och fortsätta plocka undan lite mer nu och när Milton vaknar igen så ska jag gå upp och stryka resten av julgardinerna. Vill inte störa M nu.  Tycker att det aldrig tar slut på saker. Ska stoppa undan en hel del nu så att man inte blir less på dem. Men jag tycker ju om saker =)



Hittade en julkrubba från Serholts. Tycker egentligen inte om så stilrena saker men denna föll jag för.. Skulle kunna göra dem själv med lera... Nästa projekt??? hum....
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Ja tror eran bebis kommer snart, vääldigt snart:)

Annars får vi vräka de lilla livet:) Vill ju snusa bebis jag! :D

2008-12-07 @ 23:38:42
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0