Nytt från Victoria S Griffin

www.owllightstudios.com. Var tvungen att läsa väldigt noga alla bestämmelserna som finns för denna sida men jag såg till slut att man fick lägga upp 7 bilder från hennes hemsida utan att göra något olagligt så länge man inte var en kommersiell sida och man bara la ut dem för att man tycker om dem.

Älskar denna tjejs tavlor. Hon heter Victoria S Griffin och är ju så grymt duktig. Tror inte att hon säljer sina tavlor och det är ju väldigt synd. 

Jag måste ju erkänna att jag har skrivit ut några av hennes bilder och gjort tavlor av till sovrummet. Sorry Victoria men de är så underbara så jag kunde inte låta bli. Nu har hon äntligen ritat en massa nytt och lagt ut. Här kommer några av de bilderna.

Dark siren



Image copyright © Victoria S. Griffin


Dragonfly tamer 2



Image copyright © Victoria S. Griffin

Guardian of the deep



Image copyright © Victoria S. Griffin

Mistress of dragons



Image copyright © Victoria S. Griffin

Naida



Image copyright © Victoria S. Griffin

Titania in the springtime



Image copyright © Victoria S. Griffin

Wildflower



Image copyright © Victoria S. Griffin

Tycker ni om de här bilderna så gå in på http://www.myfairybaby.com/ där har de en massa liknande bilder. De gör även om fotografier.

Hittade en anna hemsida där som jag verkligen föll för. Där har en konstnär vid namn Amy Brown lagt ut sina bilder till försäljning.




     

Image copyright © Amy Brown
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0