Tapeter och väggdekorationer

Har hittat en ny tapetsida idag med massor av annorlunda tapeter som jag verkligen tyckte om

Wonder-walls


Tycker om galna djurtryck.... Man kanske kan säga att de här tapeterna faller under den kategorin





Deer pink

Tapeten Dita

Tapeten heroes



Härliga tapeter med ugglor.



Döskalletapeter. Tyvärr ser man inte så mycket av bilden.





Ännu fler härliga uggletapeter.



Härlig biltapet.

Här kommer mina favoriter från borås tapeter.

     

    
 
  

  

 

Vad många härliga tapeter det finns..

Här kommer det ett urval från Björklund och Wingqvist



Världskarta

 

 

 

Härlig tapet i silver.  



Undrar ifall man blir less på alla dessa hus???
 
De här tapeterna kommer från flavourleague.

 

Skulle helt klart kunna tänka mig att ha dessa uppsatt någonstanns.



Härliga färger - från flavourleague

Interiör 1900

Min favoritsida med vintagetapeter. Du kan få tag på tapetrullar från början av 1900 talet och framåt. Säljer även gamla saker.

  





Engelska tapetmagasinet.

De säljer även textiler.





Fototapeter

Osbourne and little

  

 



 

 



Massor av härliga färger och mönster.

Midbecs kollektion Tres Trintas

 



Designers guild- min favorit.

 

 

 



Brunschwig & Fils


 

Här kommer fler favoriter från engelska tapetmagasinet.

       


             



Wallpaper from the 70´s

Hittade den här sidan av en slump och det blev snabbt en favorit. Kikar in lite då och då för att titta på en massa härliga tapeter.

 



 

Det här var alltså från wallpaper from the 70´s



Tror att det bara är jag som tycker om denna tapet med fiskar. Tycker att den är jätteläcker.


Wallies
Har även hittat en del snygga wallies. Dessa kommer från favoritsaker.



Fjärilar som man kan fästa som man vill.



Streckkod



Snygga 70t talstjejer. Tyvärr så har de utgått ur sortimentet.

 

Fina fåglar



Snyggt med en världskarta på väggen. Ugglor är snyggt också.

Snyggt till barnrummet.


         





Bilder från favoritsaker


Vinyl wall art

 




Hittade de här roliga vinyl dekorationerna på vinyl wall art. Där fanns massor av roligt.



Möbelvärlden

Tycker om denna katt så mycket. 



Rolig idé, Från möbelvärlden, De säljer allt till hemmet.

Har hittat en del snyggt på olika hemsidor. Här kommer mina favoriter. Tyvärr så hade jag ju inte skrivit upp vart jag har hittat dem.=(



Skitsnygg väggmålning.





Lite annorlunda och roliga väggmålningar

    

Bra idé nr1: Ta en massa fjärilar och fäst dem på väggen. Kan ta vilka figurer man vill.



Bra idé nr 2. Dekorera väggen med en snygg klänning istället för tavlor eller väggmålningar. Snyggt.

Har fått en massa ideér nu så nu så ska jag bara fundera på vad jag vill göra och sedan måla lite =)

Ha det så bra.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: erik

hej
jag är på jakt efter den färgglada världskartan du har hittat, vart är den ifrån?

Mvh Erik

Svar: Hej Den fina kartan är från björklund och wingqvist. det är ju några år sedan så jag hoppas att du hittar den
Anna-Karin

2013-04-01 @ 10:38:46
Postat av: Veronica

Vart finns den fina biltapeten att köpa?

Svar: hej tack för kommentaren, vart tapeterna är ifrån står som överskrift över de olika tapeterna. Men det är ett sådant gammalt inlägg så jag vet inte om de finns kvar..
Anna-Karin

2013-09-23 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0