Glömde ju skriva

Den första snön kom ju idag. Att jag glömde bort det. Det kom inte så mycket snö men det är härligt iallafall. Var ut och tog ett kort i morse så att jag skulle ha bildbevis. Det kommer bild på det sedan.

Sitter och tittar ut genom fönstret och skulle egentligen vilja gå över till grannarna. De håller på att tömma grannhuset och nu kom de med en jättestor kontainer där de kastar möbler. Jag är som sagt var lite allergisk mot det här med att kasta saker så jag funderade på att gå och kolla om de ville ge mig något. Letar ju bokhyllor. Men jag tycker att det är lite pinsamt att fråga. Kanske ska ringa deras syster. Henne känner jag ju =)

Ska ta och se om de är ute. Då är det lättare att ta kontakt =)

Ha det
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0