Inredning

http://www.dutchbydesign.com/index.cfm

Det är en av mina nya favoritsidor. Gud va mycket fint.. Önskar mig hur mycket som helst där så om det är någon som känner sig manad att handla åt mig så varsegod =)

Lite grejer från Dutch by design

Lampor



Älskar grönt och tycker så himla mycket om sånna här lampor.. tyvärr passar de inte hos mig.


Frän lampa. fulsnygg.




Tycker om udda kristallkronor =)


 

Skulle gärna ha allihopa.

Klockor


Rolig idé. Familjeklocka med plats för foton.



Rolig fågelklocka.

             

Wallpaperclocks


Den här vill jag ha till vårt sovrum. Undrar om man kan få tag i den i Sverige??? Älskar den....

Blandat


Snygga ramar som man blir glad av =)



Snygg väggdekoration  



Skulle gärna ha en taxväska =)

 

Snygga holkar

Snygg tidningshållare. Påminner om den jag har från ikea fast det är tre stycken fack.


Häftiga krokar. Undrar ifall Fredrik har något emot att jag tar hans rådjurstrofér och gör om dem???



Fina ljuslyktor



Roliga bokhyllor som ser ut som böcker.

Möbler



Vad gungstolarna blev fina med lite färg.

 

Härliga färger. Allt kan bli snyggt bara man målar om lite.

Var uppe tidigt i morse. Milton vaknade kvart i 5. Ville inte somna om. Jag som trodde att vi kunde ta sovmorgon idag men icke. Är så himla trött nu. Håller på att somna sittandes här framför datorn. Fredrik började jobba 6 idag så jag skulle prova att ta Milton på dagis. Gick väl så där. Han ville ju inte fara, ville vara hemma med mig men till slut så tog vi oss ut till bilen. Att lämna på dagis var inget problem. fick min puss och kram och så kunde jag åka hem igen. Kändes så drygt att åka 4 mil fram och åter. Fredrik skulle ju hämta idag men hans bil gick sönder imorse på precis samma plats som min gick sönder ifjol och samma problem var det också... spoooky... iaf så måste jag åka in i eftermiddag och hämta både Fredrik och Milton. Känns jobbigt.

Ska bara ta det lugnt idag. Skulle ha städat men vem fasen orkar det?? Kanske kan träna Dixie till att städa??? Nä det var ju ännu jobbigare. Måste få Fredrik å baka bullar imorgon, han har ju lovat det. Resten av kakorna köper jag.

Har shoppat lite också. Beställde film från Ginza igår och så köpte jag en liten grej åt Fredrik (julklapp) från Ellos idag. Jag måste sluta shoppa nu känns det som, men det är ju så mycket som jag vill ha. Skickade en julklappsönskelista åt mor och far idag. Roligast att köpa åt andra tycker jag. Är snart klar med alla julklapparna. Har bara svärfar kvar =)

Hittade en hel del annat på Ellos som jag ville ha också men som jag inte köpte...

Snygga sängkläder

 





Snygga lampor




   


Snygga gardiner




Köpte förvaringslådor idag till Miltons nya rum. Har tittat på dem länge och nu var det rea på de gröna så då slog jag till fast jag köpte bägge färgerna. Förvaring kan man inte ha för mycket av.





Usch vad utvilad jag känner mig nu. Gick och la mig och sov en timme =) Det var sååååååå skönt. Ska snart åka in på byn. Har hur mycket pantflaskor som helst som jag hade tänkt panta innan jag hämtar Milton på dagis. Men först så hade jag ju tid och betala räkningarna för den här månaden och titta på lite hemsidor.
 
Köpte för övrigt Sköna hem fixa stilen häromdagen och där i fanns det en skitsnygg säng. Måste leta åt en bild på den eller scanna in den. Sån vill jag ha. Det var bara en enkel sängram som de lagt mosaik runt om. Skitsnyggt.


Hittade en ny sida idag också med massor av skojiga saker. Entrendstore heter den

Hittade en hel del roligt på den sidan.

Plåster



    

Skulle bli glad att bli plåstrad om med sånna här fina plåster =)

CD-R skivor som ser ut som lpskivor. Jag har en hemma. De är så läckra.



Att den är söt?? Orkar man inte blåsa sina naglar torra själv så ska man köpa den här sötnosen.




Visa dina medtrafikanter hur du känner om dem.

Leksaker




Tycker att denna cykel var frän.



Fighting grandpas.. Roligt hehehe...


Låt gamlingarna tävla =)



Funderar du på hur snabbt du skriver på datorn eller hur många ord du skrivit under en dag? Då är detta grejen för dig.






Radiostyrda saker. Perfekta presenten till Fredrik =)

I köket


Tycker denna är lite rolig. Ändrar färg efter temperaturen på vattnet.



Denna står högt på min önskelista





Beskrivning: Klockan, som inte bara visar tiden, har inbyggd mp3-spelare och kan visa bilder och filmer på en knivskarpa OLED-skärmen samt kan användas som diktafon. Klockan finns med 1 eller 2 GB inbyggt minne och har en 1,5" OLED-skärm på 128 x 128 pixlar som är av mycket hög kvalitet och känns smidig på hanleden.

Nödvändig pryl??

Nä nu ska jag åka på byn och panta lite flaskor som sagt var och hämta mina killar =) Ha det bra!!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0