Tapeter jag vill ha

Måste ju bara börja med min stora passion... Tapeter.  Detta är tapeter som jag vill ha.. skulle kunna köpa en rulle av varje att bara ha hemma så jag kan gå och titta på då jag känner för det. Tack och lov för internet!!!

Här kommer några underbara tapeter från www.engelskatapetmagasinet.se.
Som ni kanske märker så är jag väldigt mycket för lila och turkost.
     

Dessa tapeter kommer från cole and son. Den lila med träden funderar jag på att göra en fondvägg av i vardagsrummet. Tror att den skulle passa bra där.


   

och dessa underbara tapeter kommer från Designers Guild.

Det som är så svårt med dessa tapeter är att passa in dem i den övriga inredningen. Man får inte ha så mycket grejer framme. Älskar dem iaf.



Oj oj vilken dålig bild det blev.. Det här är iaf min absoluta favorit och den kommer jag att köpa och sätta upp i min hall så att jag får se den och bli glad varje dag. Älskar alla mönster som Hanna Werning gjort.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0