Välkommen till min nya blogg!



Efter många påtryckningar från min kära lillasyster har jag äntligen startat en egen blogg trots att jag inte har en aning om vad jag gör egentligen.

Vill bara dela med mig av alla de bilder som tar upp plats i min dator. Mitt största intresse är inredning, pyssel, min familj och loppisar så det är nog ganska stor risk att det kommer upp bilder på det. Är även en sådan som samlar på det mesta så jag kommer även att dela med mig av mina samlingar som jag har runt om i huset. 

Min stora passion är gamla tapetrullar och jag har samlat på mig ett par stycken, kan inte förklara varför men jag blir bara glad =)  

Tack för att ni tittade in... mycket nöje.  
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0