Var till grannen

Gick över till grannen ändå. Sa bara att jag var intresserad av att köpa en bokhylla ifall de hade någon som de inte skulle ha kvar, fick komma in och titta på deras bokhylla men tyvärr så var den alldeles för stor. Men det var trevligt att träffa dem =) Har aldrig varit över förr då de varit här, vill väl inte störa dem antar jag. Man är så svensk.

Har letat efter bokhyllor på blocket idag men oftast så kostar det mer att köpa där än att köpa tre billy bokhyllor på ikea. Funderar på att köpa där ändå. räknade ihop att det skulle kosta under 1000 kr för tre bokhyllor. Det är inte farligt.

Hittade en massa annat fint på blocket dock som jag gärna skulle ha här hemma om jag hade plats.



Vill ha en en egen skoter men det känns ju rätt så meningslöst att köpa en skoter nu då jag ändå inte kan köra. Någon som försökt köra skoter med brösten sprängfyllda av mjölk.. Inte skönt...

 

Hittade inte den här lampan idag men sparade en bild av den för jag tyckte om den så mycket.



Tycker om sekretärer (stavas det så?)



En söt liten barnsäng



En till fin barnsäng =)



Önskar jag hade ett jättehus som jag kunde ställa denna soffa i.

Nä ska kolla in Äntligen hemma på tv nu... fridens
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0