Min familj och vårt hus.



Börjar väl med en liten presentation av mig, min familj och vårt hus som du ser här ovan. Vi (jag, min man, vår son och vår hund) bor då i detta hus ute på landet i de norrländska skogarna. Huset är byggt i början på 1900 talet och vi har sakta börjat göra det till vårt. Har bott här i 3 år och jag trivs då iaf.  Har tapetserat om lite och gjort om badrummet Men det återstår mycket. Har många saker på min önskelista och mycket av det kommer aldrig att infrias men det är kul att drömma. Det vi håller på med nu är att göra iordning gästrummet till ett nytt rum åt Milton (min son) så att han får ordentliga lekytor. Vi får även tillökning till familjen i december så då vill vi ha barnkammaren ledig så att säga.



Det här är vi.... husägarna



och det här är vår son Milton (han åker motorcykel med morfar)



Milton igen med vår lilla vovve Dixie. Hon är en strävhårig tax och ja jag vet.... det ser ut som hon är en korthårig tax men hon har alltid haft lite hår. Hon fryser väldigt lätt. Ligger helst under en filt på soffan på dagarna.



Ja det här är då jag.. Är nu gravid i vecka 30. Har varit sjukskriven och går hemma sedan vecka 18 så jag har hunnit bli rejält less. Vill göra så mycket men får inte. Bebisen vill ploppa ut redan nu tyvärr.  Kommer att uppdatera med magbilder lite då och då.
 
Så där... nu vet ni vilka vi är..

Skriv gärna en rad så jag får veta vilka ni är =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0