Nyheter på engelska tapetmagasinet

Har suttit och tittat efter tapeter ikväll. Mamma och pappa ska tapetsera om "mitt" rum och jag skulle vilja hitta någon snygg tapet till det rummet.

Gick in på engelska tapetmagasinet. Där har de alttid något snyggt.

Här är lite vårnyheter

Lyxiga tapeter från Boussac



Tycker om de två tapeterna på ytterkanterna. De blir man glada av.

Nytt från Cole & Son



Föll för biltapeten


Nyheter från Nina Campbell..



Tycker allihopa var fina men den med fjärilar som är längst till vänster är min favorit.


Underbar ny tapetkollektion från Sanderson..




Tycker om dem allihop. Röda var finast.



Fisktapet från Nina Cambell

Floral 100 Damson från Signature Prints

Namn: Floral 100 Damson

Tillverkare: Signature Prints

Får spara en hel del för denna tapet


Pris: 3195 kr / rulle

Ska bara gå och bli rik  innan jag kan köpa den.

Ha de gött

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0