Blir förresten inget av...

Ja att köpa buss alltså.. Vi var och tittade på en igår, från 1961 och den var ju fin alltså med orginaldelar och orginalinredning kvar men vi fick tillbaka våra förstånd och började tänka lite.. När skulle vi ha tid till att göra om den till husbuss då? Vi som har 7 bilar varav 2 funkar.. Nä kanske blir något i framtiden men inte nu.. tyvärr. såg emot att få inreda och bygga, såg framför mig hur jäkla händig ja ä då men jag vet inners inne att jag har en förmåga att aldrig slutföra saker så jag skulle säkert ha börjat med projektet med väldig entusiasm men det hade slutat med en skrothög på gården...



Bild på en husbuss från denna blogg...
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Skönt att du ha fått vilat! Det gör mycket.

Jag har också känt av en konstig smärta i ena sidan av magen (är inte speciellt hundra i tarmarna heller..) men det kanske har något med förlossningen att göra, allting har väl inte åkt tillbaka ännu. Men det är ju ingen skön känsla!

Ibland vill man ju bara ställa sig dubbelvikt och skrika.



Ja hon är bra söt våran lilla piga ^^,



Tråkigt förresten att det inte vart någon husbuss för er!

2009-08-17 @ 22:34:26
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0