Fick ett tokryck

När turkosa byrån var på plats igår så började jag fylla den med alla dukarna som varit i den.Den är absolut fullproppad med dukar nu men då jag började gå igenom alla dukarna så hittade jag även ett jättestort kuddfodral till en stor golvkudde. Har två likadana kuddfodral men bara en kudde så jag bestämde mig för att sy lite igårkväll.





Gjorde ett våghalsigt stunt och klättrade upp på en pall för att fota.. Elliot bara skrattade åt mig.



Jag blev jättenöjd med kuddarna, de blev en riktig färgklick i köket. Blev många olika mönster där inne bara men det gör mig ingenting. Kuddtyget har varit en gardin som jag fick på mitt förra jobba (ålderdomshem) Det fanns bara en längd av den och de hade tänkt kasta bort den och en massa andra gardiner och dukar men jag räddade dem.  

Tog även av vaxduken av vårt fina bord och bytte duk. Är ju så fint bord vi har men tyvärr så försvinner färgen från det vid minsta lilla fukt. Har köpt bets och återställargrejer till det men det är ett sånt jobb att fixa iordning det så jag drar mig verkligen för det. Synd att man inte kan ha det så här jämt men vaxduken åker nog på igen idag. Jag har iaf en genomskinlig vaxduk så att man kan ha vackra dukar under.

Vill fara och köpa mig några taveldukar. Har sådan lust att måla tavlor, stora färggranna tavlor... Får se då jag har råd att göra det.. Fredrik fyller snart 30 år. PANIK!!! Har någon nått presenttips till en skogsmulle??
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0