Jag vill så mycket

Jag vill så fruktansvärt mycket att det kan bli jobbigt ibland, eller ja ofta. Vill ha en massa saker och vill göra en massa saker.

Har funderat länge på att ta motorcykelkort eller lastbilskort. Lastbilskort är väl egentligen smartast att ta för då kan jag jobba med det också men det hänger som vanligt på pengar. Har varken pengar till lastbils eller motorcykelkortet.

Blocket

Klicka för att se nästa bild

Men om jag haft kortet och pengarna så hade jag köpt mig något sånt här...  Kolla in annonsen på blocket här.

Klicka för att se nästa bild

Skulle vilja ha det här också, knivmaterial så att jag kan göra egna knivar. Det skulle vara så roligt. Jag har faktist gjort en egen kniv en gång för länge sedan.. Träslöjd var mitt bästa ämne. Det här säljs på annons på blocket, kolla här.


Tradera

Jag vore inte jag om jag inte suttit och tittat på Tradera och sparat bilder på det jag vill ha. Har faktist INTE budat på nånting men bra sugen är man. Har satt loppis och tradera förbud på mig själv nu.

Men njuta av bilderna kan man väl få göra??


Burkar

Älskar burkar. Jag kan ha hur många som helst.










Till köket





Brödbox



Kolla vilken vacker färg på glaset









Glasunderlägg













Snyggt tårtfat











Grytunderlägg.. Grymt snygga!!!





Ska fortsätta att titta på tradera nu. Ha de bra!!!!
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Linn

hej gumman, ska sätta in bilder på husbilen. men som det är tänkt så ska den säljas, har bestämt mig för att börja plugga å då måste den säljas tyvärr... kram på er

2009-08-15 @ 13:21:54
Postat av: Elin

http://www.tradera.com/GLASKNOPPAR-KOMPLETTA-TURKOSBLA-SHABBY-auktion_96929513#pic



Är inte detta såna där knoppar du tjabbla om? kolla!

2009-08-17 @ 12:33:10
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Elin

Kom på en sak på tal om lastbilskort. Om du går en gymnasieutbildning så kostar det ju ingenting. När jag tog busskortet så gick jag en eftergymnasial utbildning. Skolan stod för kortet och till och med uppkörningen och allt annat som hörde därtill. Det jag behövde ta lån till var ju boende. Det behöver kanske inte du göra? Vet inte vars det finns skolor. Sollefteå kanske? Men det är ju inga pengar ändå eftersom du har rätt till studiebidrag som du inte behöver betala tillbaka också!! Och csn:s ränta är typ 1% + att du inte behöver börja betala tillbaka förrän efter ett år efter att du gått klart eller så. Ta lastbilskortet du!

2009-08-18 @ 10:37:28
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0