Mår bättre

Hej hallå mår bättre nu men är inte bra.. har inte fått tid hos någon läkare och jag lär nog inte få det heller.. Är inte en sådan som tjatar och tjatar... Alla som jag pratat med (inom vården) säger att jag ska fara på akuten men akuten säger att jag ska på gyn.. Blir bara less.. Känner mig för pigg för att jag ska åka och sätta mig på akuten, jag har ju inte ens feber.

Anneli på Junsele vårdcentral förvånade mig verkligen genom att ringa igårkväll och höra efter att jag inte mådde sämre och hur ont jag hade då och så ringde hon på förmiddagen idag med.. Väldigt omtänksamt tycker jag, jag blev glad och kände mig genast lite bättre bara genom att hon ringde. Ska till henne imorgon och kolla sänkan igen för att se om det blivit bättre eller sämre.. jag hoppas på bättre men samtidigt så vill jag veta vad det är som har gjort så förbannat ont...

Jajaja nuhar jag tjatat klart om det där..

Få se vad har vi gjort idag? Suttit i telefon framför allt.. Ringt sjukhus och vårdcentralen men har också pratat med syster och hört lite mer om Greklandresan.. Låter underbart... Och så har jag ju pratat med Fredrik 10 gånger idag tror jag.. Hade inget vettigt att säga någon av gångerna. Har även sortart bort lite av Elliots kläder, det som var för smått.

Åkte in på byn på eftermiddagen och dumpade av Elliot hos farmor och farfar och så åkte jag och Milton till bagis och fikade, bara han och jag, ville kompensera lite för att jag varit på så dåligt humör och tagit ut det över dem är ju inte deras fel att jag har ont. Milton tyckte att det var mysigt att fika bara han och jag men tyckte att vi nog skulle ha tagit med Elliot ändå. Han kunde väl inte vara hos farmor själv heller...



Nu sitter Milton och tittar på Andra sidan häcken, han är helt inne i filmen, hör ingenting man säger till honom. Skönt att han tycker om den =)



Elliot far runt runt på golvet som en galning. Kan inte ligga still i 2 sekunder. Han rullar sig fram och drar sig, han har blivit riktigt snabb..

Ska gå och titta på filmen nu. Tack för de uppmuntrande orden alla ni som skrivit.. 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0