Systeryster är i Grekland

Syrran hörde av sig från Grekland igårkväll.. jag är inte alls avis.. inte alls.. hon kan behålla sitt skitgrekland hon..*skrattar*
Nä men hon undrade ifall jag hört talas om någon designer.. Hade hittat en snygg väska som hon funderade på att köpa men ville veta hur mycket de brukar kosta så att hon inte blir lurad. Vill också shoppa.. =( Få väl se om snälla lillasyster köper med sig någon snygg väska till mig med. Jag älskar handväskor ju.. Kan aldrig ha för många. 

Längtar efter att se vad de köpt på semestern... 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Jaså:) Synd man inte va på ica då då:) Va ju faktiskt där igår, fast ifrån morgon :P

2009-08-14 @ 14:51:09
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0