Fick ännu ett mail från Fredriks syster

Roligt att få sånna här mail. Man lär sig mycket om personen man får dem av.

Så här svarar jag idag.

1. Vad är klockan? 10:17
2. Ditt namn? Anna-Karin
3.Smeknamn?Anna, A-K
4.Piercings: 5 i öronen
5.Ögonfärg:blå
6.Födelseplats:Lycksele
7.Favoritmat? Kött och potatisgratäng 
8.Någonsin varit i Kalifornien? Nej
9.Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10.Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja min man och mina barn 
11.Varit med i någon bilolycka? Ja 1 gång
12.Krutonger eller baconbitar?Krutonger?? Vet inte vad det är så jag svarar väl bacon då..
13.Favoritdag i veckan? Alla dagar då mina barn och min man är glada
14.Favoritrestaurang? Corner house i Junsele 
15.Favoritsport? Rally
16.Favoritdrink? Något fruktigt som inte smakar sprit
17.Walt Disney eller Warner Bros? Båda
19.Favorit-snabbmatsrestaurang? Sibylla
20.Vilken färg har din sovrumstapet? Ljuslila med mörklila fondvägg 
21.Hur många kuggade du på teoriprovet? Ingen gång
22.Vem fick du ditt förra mail ifrån? Facebook
23.Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Ingen
24.Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sätter mig framför datorn 
25.När går du och lägger dig? Beror på när barnen sover och om vi ska upp tidigt.
26.Vem kommer att svara på detta e-mail först? Ingen, skickade inte vidare. 
27.Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? ingen
28.Vilket tv-program missar du inte? Design Simon and Thomas, CSI 
29.Senaste person du gick ut och åt middag med? Min mamma och syster 
30.Ford eller Chevrolet? Inget av dom
31.Vad lyssnar du på just nu? inget..svarar på det här
32.Vilken är din favoritfärg? Lila, limegrönt och röd 
33.Hav eller flod? Hav
34.Hur många tatueringar har du?Beror på hur man räknar har tre men är tatuerad 5 gånger. Har byggt ihop dem 
35.Har du någon gång kört slut på bensinen? En gång fick stopp 500 från ok.
36.Katter eller hundar? HUNDAR såklart
37.Sommar eller vinter? Båda två. 
38.Är du singel? Nej
39.Är du kär i någon? Min man
40.Klockslag när du blev färdig med det här mailet? 10:27
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0