Grin och gnällungar.. Får man rymma?

Är så jäkla less på barnen just nu. Fredrik har inte kommit hem från jobbet än och barnen skriker lungorna av sig.. Milton vägrar äta och Elliot vill inget annat än att äta..

Elliot väckte mig 5 imorse så jag har varit uppe sedan dess. Skjutsade Milton på dagis imorse och var sedan hos mormor resten av förmiddagen. Gick och åt lunch på pizzerian med mormor och så följde hon mig och hjälpte mig med Milton och Elliot.

Elliot skulle vägas och mätas klockan 13 och Milton skulle till tandläkaren kl 14 så vi fick fullt upp på eftermiddagen. Vet inte vad det blev med Milton men han började grina redan på dagis då jag sa att vi skulle till tandläkaren. När vi kom dit och de kom och sa att det var vår tur så sprang han och gömde sig under bordet och satt där och grinade. Väldigt jobbigt var det iaf.

Idag vägde Elliot 5765 g, växt till 60 cm och huvudet hade blivit 41,8 cm. Han grinade också idag då doktorn klämde och tittade på honom.

Är helt slut nu. Vill bara att denna dag tar slut så att man får gå och sova. Men det blir väl en upprepning av lördagens kväll bara för att man är så trött. 

På lördagskvällen skulle Milton sova över hos farmor och farfar så vi tänkte ha en lugn och skön filmkväll.. tji fick vi för Elliot hade tänkt ut något annat. Han gallskrek hela kvällen tills 4 på morgonen.. Inte den lugna hemmakvällen vi tänkt oss...



Elliot på lördagen



och inte blev det bättre för att han fick sitta i babysittern..



eller att Dixie pussades...

Nu kom äntligen Fredrik hem. Alldeles lagom tills att Milton ska gå och lägga sig..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0