Har varit på byn idag

Skjutsade in Milton på dagis imorse. Hade tänkt gå på föräldraträffen men det var så jäkla kallt idag så jag kunde inte vara hemifrån så länge tyvärr. Åkte hem istället och försökte vila lite men Elliot ville vara vaken så vi städade upp lite, dammsugade och tvättade ett par maskiner. Sedan var det ju dax att hämta Milton på dagis igen och så åkte vi till mormor efter det. Hon bjöd på kams med fläsk idag = MUMS!!! 

Min kusin Jennie var och hälsade på hos mormor idag. Hon bor vanligtvis i USA med sin hockeyspelande pojkvän så det är inte vanligt att hon är här så då måste man ju åka och säga hej.. och så fick hon ju äran att bli kräkts på av Elliot =)



Han är så glad på dagarna vår lille Elliot. =) Tyvärr så blev det inte ett så bra kort.

Miltonvar på dagis igår också. Åkte hem efter att jag lämnat honom. Stannade av hos grannarna och matade deras katter, men de uppskattade inte besöket, de är rädda för mig och springer och gömmer sig varje gång jag kommer dit. De levde iaf och nu så har grannarna kommit hem igen så jag behöver inte se efter katterna mer.

Var hur trött som helst igår men Elliot vägrade sova någon annanstanns än i mitt  knä igår så jag fick inte sova på dagen. Fast det var bra att vi var vaken för vi däckade allihopa igårkväll. Elliot var bara upp 2 gånger inatt =)



Ser lite förskräckt ut....

Ser framemot helgen. Vi ska ut och äta med några kompisar och deras barn. Vi ska gå på corner och äta thailändsk buffe med efterrättsbord.. mums mums.. längtar så mycket.. ska bli skönt att umgås med någon annan än Milton och Elliot.

Nä nu vaknade Elliot.. Ska plocka upp honom
Ha de gött
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0