Inte vår vecka det här..

Allt som kan gå fel verkar gå fel.

I torsdags så började internet krångla och på fredan så lade den av helt. Nu ikväll så fick vi äntligen tillbaka internet. Det har varit hemskt att vara utan då man är van att kunna gå och sätta sig när man vill. Bara det att kunna kolla upp ett telefonnummer som man inte känner igen eller att snabbkolla mailen. Givetvis så försvann internet den helg då jag låg mitt i en budgivning på tradera så jag förlorade den såklart. Hade en jättefin babybjörn bärsele på G men det blev ju inte av nu då.

Det andra som har gått fel är att Fredriks bil gick sönder förra veckan. Värmepaketet lade av, inte så skönt då det är 32 minus ute så vi fick låna svärmors bil. Det var jättesnällt va dem men så gick deras bil sönder på lördagen och de skulle bort på söndagen så de behövde tillbaka bilen för att ha den på söndan. Idag så var vi och hämtade den igen för att Fredrik ska kunna ta sig på jobbet imorgon eftersom jag behöver vår bil till att skjutsa på dagis imorgon. Det är väldigt komplicerat men jag hoppas att bilen kan fixas i veckan.

När vi kom hem från byn så var vi utan vatten och det ser ut som vi kommer att vara utan ett bra tag. Hela byn är utan. Är nog någon läcka någonstanns men det är tröstande att veta att de jobbar på det iaf. Har ringt runt i byn och hört mig för.

Har fortfarande inget vatten och jag blir så törstig av att veta det. Tur att inte Milton ville ha välling ikväll säger jag ju bara..

Så här sitter jag. Törstig och i desperat behov av en dusch.. vill duscha..



Fick en fin bild av svärmor på Fredrik och lillkillen.

Kommer inte ihåg förresten ifall jag skrivit vad han ska heta.. hela namnet alltså..  Han ska iaf heta Elliot Nils Fredrik Wiberg. Är nöjda med det =)

Tog så fina kort på honom igårkväll då han låg på soffan och skrattade. Måste ladda in dem i datorn och lägga ut dem.. 

Nä nu ska jag sova. Får nog vara uppe en del inatt tror jag. Det var jag natten mo

Ha det gött =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0