Läckra saker till hemmet =)

Hittade en väldigt läcker soffa på inredningsbloggen, hon hade hittat den på domodinamicas hemsida.





Soffan är från Morfeo, designad av Stefano Giovannoni och Rodrigo Torres. Hur läcker som helst ju...

Sias hemsida hittade jag dessa underbara bilderna..







Att det är härliga färger?

Från Zara home så hittade jag så himla fina påslakan. Vill ha allihopa men jag föll givetvis för de turkosa färgerna även där =)

Ocean Bed Linen

Nä nu ska jag sova en stund medans Elliot sover. Han har en vana att vakna där vid 10 på kvällen och vara vaken till 12-1 på natten så man är rätt så trött hela tiden. Imorse (kl halv 5) blev jag väckt av Milton som meddelade att han hade sovit klart och att han ville att jag skulle läsa sagor... Fredrik fick honom i säng efter ett tag men man är inte så jättepigg ikväll kan jag ju säga.
 
Önskar jag hade så här snygga påslakan att krypa ner i =)

God natt ha det så bra.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Kurt

Snygg omarbetning av hemsidan. /Kurt

2009-02-06 @ 11:59:16
URL: http://kurt-ulander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0