Förkyld

Var till sjukgymnasten Stina i måndags och fick mig ett litet träningsprogram som jag började med igår men jag fick så jäkla ont att jag hade svårt att röra mig efteråt så jag börjar smått. Idag tog jag sparken till brevlådan, det räckte för att jag skulle få ont.

Igår då jag vaknade hade jag ingen röst kvar. Väldigt besvärligt då jag var tvungen att åka till BVC igår för vägning och mätning men jag lyckades göra mig förstådd iaf.
 
Lille klumpen har gått upp i vikt och växt en massa. Han vägde 5195 g var 57 cm lång och huvudet var 41,3 cm. Konstigt om han inte växt då han äter varannan timme.

Idag mår jag så jäkla dåligt. Huvudet och kroppen värker, jag bara hostar och hostar och det känns som om jag får upp rakblad varje gång jag hostar till så det är inte det skönaste. Har bara suttit i soffan med en massa filtar på mig och lille Elliot liggandes på min bröstkorg för att hålla mig varm.. Hatar att vara förkyld. Milton är hemma från dagis också. Han hostar och snorar så då vill vi inte skicka honom till dagis heller. 

Klippte Milton idag, nu var jag less på det där långa håret, han svettas då han leker och på nätterna så svettas han så att vi får byta kudde. Den kan vara blöt igenom. M grinade hela tiden trots kakmutan. Han tycker inte om att det surrar runt öronen (använder klippmaskin). 



Nä nu vaknar Elliot igen och är hungrig. Milton ropar att han är vaken och att jag ska ta honom. Milton är då ordentlig =)

Ps såg Tingelingfilmen igår.. den var jättebra. Se den
Ha det bra
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

I Kälarne. Men vi stannar kvar i Junsele :) Vart ingen flytt.

2009-01-28 @ 23:36:49
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Erika B, mamma till Mira<3

grattis till lilla sonen! oj vad mycket han väger.. hehe :P. Min dotter föddes 19 dec och väger inte ens 4kg än :D hahaha.. och är 54 lång

2009-01-29 @ 15:01:23
Postat av: M.

Jajemensan! Det är därför :P

2009-01-29 @ 17:21:44
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja tiden har gått riktigt fort!

2009-01-29 @ 20:44:28
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0