GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

Känner mig så glad över att vi klarade oss in i 2009 utan att få någon bebis men årets första dag har inte varit så jättebra för min del. Har så fruktansvärt ont i kroppen idag. Vill helst bara ligga i sängen men då får jag ännu ondare. Har sovit en stund på soffan medans Milton sov men det blev inte så mycket bättre. Var nog för att vi var uppe så sent igårkväll.  



Vecka 41+3



30 december 2008, Imorgon är det nyårsafton och vi firar med lite välling dagen före. Är så hemskt trött...


Nyårsafton 2008



Dagen gryr i Gulsele också. Blev en riktigt fin dag, nyårsafton 2008.

Hade en riktigt trevlig kväll igår, var bortbjudna till några vänner där vi fick god mat och trevligt sällskap och så fick vi se en massa fina raketer under tolvslaget så jag kan inte klaga. Det var ca 6 år sedan som vi gjorde något speciellt på nyår så det var jättekul att bara komma hemifrån.



Bild från annajsundberg.spaces.live.com/blog/cns!25134C...

   

Milton visste inte vad han skulle leka med först. det var ju SÅÅÅÅ roligt med alla nya leksaker.



Blev en massa smsande på nyårsafton. Sorry om jag glömde bort någon =/

Milton sov över hos farmor och farfar inatt. Han brukar ju gå och lägga sig runt 7-8 på kvällen så han fick äta med oss och leka en stund med deras barn och sedan åka till farmor. Han var så nöjd. Dixie sov över hos min mormor så vi var helt ensamma hemma inatt. Det kändes verkligen jättekonstigt. Det var så tyst i huset, ville bara hämta hem mina bebisar =(  Jag kände en sådan oro i kroppen. Var skönt då vi hämtade dem idag och det blev liv och rörelse i huset igen.



Milton och Dixie gosar i Dixies säng men jag tror inte att Dixie uppskattar att hennes säng används. Det blev ju så trångt...

Ville bara uppdatera lite och säga att ingen bebis har kommit än så länge, så ni som läser detta behöver INTE ringa och fråga om det kommit någon bebis. Det är lite jobbigt att alla ringer och frågar hela tiden, fast jag vet att det är väl menat. =)

Jag lovar att skicka ut massms då bebisen kommit =)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!!!!!!



Bild från ninalatt.blogspot.com/2007/12/gott-nytt-r.html

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0