Vad dagarna går fort

Hade glömt bort hur mycket tid det går åt egentligen att sitta och amma.. Dagarna bara flyger förbi ju. Har dock varit in på byn och visat upp lillklimpen för Fredriks mormor och morfar idag och i helgen så umgicks jag och barnen med mina föräldrar och Fredriks syster och hennes kille/sambo medans Fredrik for ut på en grabbdag med skoteråkning.. det behövde han fast han klagade hemskt mycket på att han hade träningsvärk sen, rätt åt han... *skrattar*



Fredrik med en nyfödd Elliot

Hittade för övrigt en knöl i bröstet i helgen. Trodde först att det var en sådan knöl som man kan få då man ammar och att det skulle gå och massera bort den men det gick inte.. Har masserat i 3 dagar nu utan något resultat så jag ringde vårdcentralen idag och de skulle fundera över saken sa de.. Pratade med BVC sköterskan och hon ska komma hit imorgon så jag får höra då vad hon tror att det är.. jag säger då det,  att den där lilla knölen är det enda som jag kan tänka på just nu iaf. Det är nog ingen fara men man oroar sig ändå..

Ska försöka tänka på mina goa killar istället =)



Man vill bara äta upp honom.... Han är ju så söt =)







Milton och Fredrik leker med kameran inne i köket..



Det är full rulle hemma hos oss.. Skönt att Fredrik är hemma och ser efter de här 2 iaf...



Pojken är ju så brun så det ser ut som om man håller på att dö själv...

Ska se CSI nu och amma lite till.. Ha det så bra..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0