Min dröm om en inglasad veranda

Jag har en dröm att någon gång få äga en stor och härlig inglasad veranda med gammeldags spröjsade fönster och härliga dubbeldörrar ut mot en stor och lummig trädgård. Jag hoppas verkligen att den drömmen kommer att gå i uppfyllelse någon gång. Förhoppningsvis så har jag ännu många många år på mig att få min dröm att bli sann.

Inne i verandan så skulle jag inreda i en orientalisk stil. Många saker, många lyktor och mycket textilier. Så mysigt som möjligt ska det vara.




Dagbädd från Ikea, resten av sakerna från Spiti.

Älskar så många saker på Spitis hemsida men har inte pengarna som behövs till att göra alla sakerna mina. Kan i alla fall njuta av härliga bilder från deras hemsida.





Bilder från Spitis hemsida






Ett underbart vardagsrumsbord som jag vill ha. 3495 kr.


Man kan ha den här sittpuffen ute på verandan också. 2900 kr.

Bilder från Spiti






Mer saker som jag skulle vilja ha till min veranda. Härligt tjockt överkast, bricka,kuddar, theglas, balkonglåda, lykta och ljusslinga Alla sakerna kommer från Indiska.





Underbara kuddar från Mihn.




Fler kuddar från indiahouse.



Härliga gardiner och omtag. Även de från Indiahouse.

  

Underbara krukor från Indiska.



Om man har en underbar veranda som man kan sitta på nästan året om så måste man ju ha vackra koppar och fat till eftermiddagsteet som matchar inredningen. Koppen och fatet kommer från Indiska.





Massor av lyktor, lampor och ljusstakar är ett måste för de sena sommar och höstkvällarna. De här från Indiahouse.



Handtuftad Ullmatta

Romans 100% ull

140x200 2490:-

170x240 3690:-


Vill även ha tjocka mattor och massor av fina färggranna gardiner. Matta från Bosses mattor.

Jag får fortsätta att drömma om min veranda tills jag har råd att bygga och inreda den. Det är roligt att bara ligga i sängen om kvällarna och fanisera om hur man skulle göra.

Fortsätt att drömma och lev väl

Ha de bra
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0