Projekt

Har som sagt haft fullt upp denna vecka mest på grund av alla projekt jag startat.

Söndag
Fredrik åkte vid 11. Då skyndade jag mig att tömma skrivbordslådorna och byrålådorna inför målningen. Slipade och tvättade rent ytorna och skruvade loss alla beslag.

Måndag
Strömsundsresa. Började måla om skrivbordet. Var less på den lila färgen och satsade nu på grönt istället. Målade docksängen en gång till.



Skrivbordet före. Visst det var fint men jag tyckte att det var dax för en förändring.





Tisdag
Målade skrivbordet på morgonen. Resa till stan och optikern. Blev bara jag och Elliot som åkte dit Milton vägrade, han var med sin mormor istället. Köpte mig nya glasögon, handlade blöjor och 2 par jeans och vips så var jag 4000 kr fattigare... Målade skrivbordet en gång till innan jag lade mig (halv 12 på natten) Målade byrålådorna med. Byrån ska bli turkos fast jag målar först ett lager med grönt och så ska jag slipa den då jag målat klart så att det gröna lyser igenom på vissa ställen. Försöker få en sliten effekt på den.



Byrån som den var före. Tycker inte om den. Är så tråkig.

Onsdag
Var hemma hela dagen. Var ute och lekte med Milton städade hela bilen, hela nedervåninge, planterade om alla blommorna innefrån och så kom Jonas hit och fixade datorn åt mig. TACK!!!!

Tack och lov så hade skrivbordet torkat klart innan Jonas kom så han slapp sitta på golvet.




På kvällen så kom mamma och pappa och tog hand om barnen åt mig så att jag och min vän Annika kunde åka till Näsåker på Urkultsinvigningen.
Blev besviken i år på invigningen. Man satt hela tiden och väntade på det stora WOWet men det kom inget... var rätt så intetsägande i år. Hoppas på bättring tills nästa år istället. Då ska jag tälta eller iaf ta husvagn dit.

Torsdag
Åkte till Urkult igen med barnen och mamma. Gick och tittade i stånden (jag lyckades köpa 6 stycken sjalar) ja jag ör sjaltokig =)  Åt lite thaimat och så åkte vi hem. Var helt slut efter eldnatt. Kom inte i säng förrän kl halv 4 på morgonen och Milon väckte mig halv 8... morgonpigga ungar man har..

Fredag
Idag så har vi varit hemma hela dagen, har väntat på Fredriks syster och mamma som skulle komma förbi. Åkte in en snabb sväng på byn och köpte mat och hundmat.

Ska ge Elliot lite välling nu. Ha de gott!!!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0