Tradera

Som vanligt aå har jag suttit på tradera och nu så har jag hittat hur mycket som helst som jag vill ha. Har helt och hållet snöat in mig på 50 tals möbler i teak och stringhyllor. Har inte tyckt om dem så mycket förr men nu så skulle jag gärna ha en eller två =) 

Speglar













Köket













Jag har ju grön Anna servis hemma men jag har ingen kaffekanna eller kaffekoppar så jag skulle hemskt gärna köpa dessa.


















Textil

























   


Möbler







Ett sådant blombord vill jag ha fast i svart.











Det fanns en sådan här soffa med tilhörande bord och 2 stolar på auktionen som jag var på. Det gick på 550 kr för allt. Det var billigt tycker jag.





Sånt här brickbord som jag vill ha på min veranda.











Skoställ





Masker, klockor och tavlor




Jag behöver en klocka till sovrummet. En turkos skulle passa bra.















Lampor











Lampfötter



Kläder



Inte snygg klänning men snyggt tyg.









Den låg uppe i 2500 kr då jag hittade den på tradera.








Lpskivor





Ser så härliga ut...


Prydnadsaker








Orkade inte skriva så mycket, men det var många saker som jag fastnade för nu men jag budade inte på något duktig som jag var =)


Ha det bra nu ska jag sussa...
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0