Älskar verkligen den här sidan

Vad mycket fint det finns på signerat.se.. Vill ha så mycket men kan få så lite...







Ursnygga skärbrädor.. Hur snygga som helst ju.. Vill ha.


Har givetvis varit in på tradera idag med. Hittade de här saker idag som väckte mitt vill ha begär men jag höll mig och budade inte.



Fint förkläde



Tax i trä. Väldigt fin, skulle hemskt gärna vilja ha den.



Fin mötsticka till barnens rum.


Saker på tradera som jag har budat på i veckan

LAMPSKÄRM, RETRO, POP, 60-TAL, UTROP 1KR

Underbar lampskärm. Hade för lite pengar...

FÖRKLÄDESKLÄNNING OCH KLÄNNING till 1-åring. 70-tal

Fin liten klänning, Leder budgivningen

Gamla ramar från sekelskifte/tidigt 1900-tal Shabby chic - 2

Små ramar som jag vann budgivningen på (10 kr,)

Härlig retroklänning 60-70 -tal

Härlig klänning. Vill ha den så mycket men jag vill inte gå så högt i pris så den får inte komma hem till mig iaf.

## retro gardinkappa 70-tal ## ny skick !!

Härligaste gardinen, blev överbjuden.

Ska gå och se room service nu.. Älskar det programmet =)

Ha de gött
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0