Frågor och svar

Hittade det här formuläret på en blogg och tyckte att det var kul att svara på. Enjoy!!

BÄSTA KÖPET = Har inte köpt så mycket nytt. Det mesta hemma hos oss är begagnat men den möbel jag tycker mest om är den lilla bruna byrån jag köpt på en loppis för 250 kr annars är det små prylar som är mina favoriter.




LYXIGASTE PRYLEN
= Är nog datorn. Köpte plattskärm till den, nya högtalare och nu har jag även nytt tangentbord och det kändes väldigt lyxigt, annars så är vi inga pryl/tekniknördar.




MEST NÖJD MED = Övervåningen. Jag har tänkt igenom allt väldigt noga innan vi har utfört ändringar och allt blev bra, är nog mest nöjd med Miltons rum för det blir man så glad av.


   

HÄLSOSAMMASTE MASKINEN = Har dåligt med hälsosamma maskiner hemma. Är nog min hushållsassistent då som man kan göra smoothies i.


MINST NÖJD MED = Hallen nere. Den är fruktansvärt dålig planerad med noll förvaring. Har gjort en ritning på hur jag vill göra om men har ingen som vill göra det gratis åt mig =)


        

LÄNGTAR EFTER = sommar, semester tillsammans med min man, en fungerande tvättstuga.


ÖNSKAR JAG HADE = En tvättstuga med massor av plats att hänga tvätt och en spegel och sittplats till hallen.


 OM JAG KUNDE TROLLA = Så skulle det förstås bli fred på jorden och alla skulle ha mat för dagen och tak över huvudet och så skulle jag givetvis trolla om huset exakt som jag vill ha det bara genom att knäppa med fingarna.


SAKNAS PÅ MIN VÄGG = Inte mycket faktiskt. Ska sätta upp mitt indiska tyg på väggen i sovrummet men annars så är det rätt så fullt faktiskt.


 



CHARMIGASTE DETALJEN = Vedspisen i sovrummet som vittnar om att det faktiskt har varit ett kök en gång i tiden. Den ger underbar värme om vintern då det är kallt ute.


              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Lisa

Hejje!älskar ert sovrum, mums mums :D ser verkligen härligt ombonat ut ;)



Det som stod på min sida var för de som har månen i vågen. för jag tycker inte mitt egna stjärntecken är väldigt rättvist till hur jag är osv :) Soltecken är stjärntecken och då är jag jungfru. Kika på sid länken jag hade där. lite kul med exakt horoskop ;D dock i sjukt jobbig engelsk text.

Postat av: M.

Haha ja visst var han!:P

2009-06-19 @ 10:40:51
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

http://www.flickr.com/photos/bampop/3421428863/

Verkar som det var nåt sammlar object :)

Postat av: angelica

Hej gummis



vilka fina kort på väggen ni hade...super tjusigt

2009-06-21 @ 21:39:33
URL: http://aliciasagalinnea.blogg.se/jela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0