interior1900

Har städat hela förmiddagen och är äntligen nöjd med resultatet. Skulle ju kunna fortsätta städa, det blev ju ingen storstädning precis men det får duga, jag är nöjd ändå.

Ska ha föräldraträff imorgon och då vill jag ju ta bort det värsta. Har enormt mycket tvätt som jag försöker tvätta bort nu så man slipper ha all smutstvätt synligt. Fredrik satte upp torkvindan i helgen så det är bara att tvätta på. Det är så himla skönt att slippa hänga tvätten inne.

Har även bakat en mjölkfri kaka så man har något att bjuda Therese på =)

Satt mig vid datorn en stund nu och tittade på tapeter. Hittade flera snygga rullar som jag skulle vilja ha. Är så sugen på att göra om hemma eller hos mormor. Där är det inte tapetserat sedan 60 talet. Är snygga tapeter i vissa rum men huset har rört sig så mycket att alla tapeterna är spruckna och trasiga tyvärr. Skulle vara kul att få göra om men slippa betala. Jag och systeryster har suttit och pratat hela helgen om hur vi skulle göra om där... Det är så kul  =) 

Här är några tapeter som jag föll för på interior1900s hemsida.









Denna tapet har jag en rulle av fast grön







Egentligen tycker jag inte om gult så jättemycket men denna tapet var ju så fin.





Vill ha. Är ju så fin. Kanske man kan göra en jättestor tavla av den?



 

Finns ju så många fina tapeter som skulle vara jättefina på mina väggar. Synd att de är lite för dyra för min plånbok.


Men då finns det ju väldigt fina tapeter i min prisklass också på rusta. De har väldigt snygga tapeter nu tycker jag för 149 eller 169 kr rullen. Är inte dåligt pris de...



Så himla härlig rödfärg



Jag tycker om den här väldigt mycket. Fondvägg i vardagsrummet hos mormor kanske??





Fin medaljongtapet



Den här tapeten tyckte jag om jättemycket. 149 kr/rullen



Inte riktigt min stil, lite för lite färger för det men jag tyckte om den ändå.




Härligt röd tapet. Skulle vilja ha ett helt rum i rött.



Var på djurparken igår hela familjen med Therese och barnen och hade det roligt. Var så fint väder och barnen hade roligt. Tyvärr så ramlade Milton och slog huvudet och Tim ramlade ur vagnen och skrapade upp stortån så det blev lite grin men det brukar ju nästan höra till. Hade det roligt iaf och träffade en massa folk. Åt middag med Tommy, Therese och barnen igårkväll också. Vi grillade älgkött och det var supergott. Ska värma upp köttet som blev över och göra potatismos till det till middagen. Fredrik åkte ju igårkväll så nu är jag och barnen ensamma igen men det har gått bra. Båda två vaknade 5 imorse och ville ha mat men de somnade om tills 9 igen så jag fick ju sovmorgon  =)

Ska ta och plocka undan lite till tror jag, är så rastlös. Sitter och väntar på att Therese och Emma ska komma och då känns det som om tiden står still.

Ha de gött!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0