min lycka varade inte länge

Fick inte vara glad så länge över att jag klarade jaktprovet. Först så bestämde Fredrik sig för att åka till Sollefteå redan på söndagkväll så jag blev ensam redan på söndagen, kände mig så ensam och övergiven, det var riktigt jobbigt,, kunde inte somna förrän halv 1 och sedan så vaknade jag halv 4 av att jag hade så himla ont i magen. Givetvis så har jag åkt på magsjuka eller matförgiftning eller vad det nu kan vara. Satt på toa hela natten och morgonen.

Fick ringa efter svärfar som kom och hämtade barnen för jag tog mig knappt upp ur sängen på morgonen. Efter att jag fick sova hela dagen så kändes det då lite bättre iaf. Åkte och hämtade barnen igår kväll. Milton skulle sova kvar hos farmor och farfar men då jag kom så ville han följa hem och det gjorde då inte mig något fast jag var rätt så matt. Känner mig fortfarnde inte helt ok. Har så fruktansvärt ont i magen, det kommer och går men det beror väl på frukosten, att magen inte riktigt var beredd för mat.

Barnen är då snälla och lugna idag, än så länge kanske man ska skriva. Milton är världens goaste idag och kramas och kramas. Min gogubbe =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0