Några bilder hemifrån

Har äntligen tömt kameran och har börjat titta igenom vad jag har tagit kort på senaste dagarna.

Jag får så mycket mera gjort då Fredrik inte är hemma. Han började jobba idag så vi har det lugnt och skönt hela dagen =) Nä nu lät det som om Fredrik är värsta typen, men nä, han är världens snällaste men det är skönt att få vara ensam ibland också. Bara jag och barnen hemma. Elliot tog visst sovmorgon. Det brukar han sällan göra så jag tänker inte störa honom. Han har blivit förkyld han också. Milton kom däremot klockan 7 och hade jättebråttom ner för att titta på tv men inget verkar duga åt honom. Sa åt honom att välja ett program eller så stänger vi av tvn, det blev Nalle Puh. Det här är inge bra sitter han och mumlar för sig själv i soffan nu..



Fick världens gokram av storkillen =) Mitt hjärta smälter...



Lillkillen har börjat sitta själv i matstolen. Va fort tiden går... Han är verkligen jättenöjd med att sitta där och blicka över allt. Blir bara så frustrerad då han inte får smaka det vi äter..



Pyssel

Hade den här lådan i vårt gamla hus. Där var det A och O med förvaring. Vi hade allt i den, nycklar, penslar, pennor mm. Nu så använder vi den inte alls, mest beror väl det på att vi tycker att den är så ful. Hade glömt att vi hade den. Hittade den upp på vinden för ett tag sedan.

Före



Efter





Min favorittapet fick pryda lådan. Är riktigt nöjd med resultatet. Skulle vilja ha fler rullar av den här tapeten så att jag kunde tapetsera en hel vägg. Älskar den.




Big meet i Sollefteå 2009


I lördags var ju vi på big meet i stan. Här kommer det vackra bilder därifrån. Behöver väl inte skriva så mycket mer än: vacker väder, varmt, snygga bilar, munkar och fina kläder =)





Kort taget uppifrån Remsle. Parkerade där uppe och gick ner till Risö camping där big meet höll hus i år.  Hade inte kommit så många bilar då vi kom dit. När vi for var det bilar ända bort till bortre fotbollsmålen.



Försäljning på ena sidan och bilar på andra.
 


Jättesöt 60 tals klänning till en liten tjej. Ville köpa den men hade ju ingen börs med mig. Tror inte pojkarna ville ha den heller men det finns ju andra småttingar i världen =)





Några trevliga damer stod och sålde 50-60 tals kläder och andra prylar. Köpte mig ett klänningsmönster så jag ska sy mig en klänning nu.



Min favorit under dagen.



Den som målat detta är ju så grymt duktig.. vill kunna göra så där också..



Så härlig färg och vilken härlig bil. Skulle inte tacka nej till den.



Milton tyckte att det var spännande med alla bilarna men blev snabb less i värmen (+29 grader)



Snyggt med mattsvart lack



Vill ha!!!



Ännu en favorit från lördagen



Vill ha vill ha vill ha fast inte vit. Svart eller orange kanske..



Vid tolv tiden rullade våra vänner Tommy och Therese in i deras snygga Barracuda. Röda bilen tillhör Miltons dagisfröken. 



Snygga Therese har klätt upp sig dagen till ära.



Även Therese syster Kicki har klätt upp sig.. snygga tjejer =)

Det var allt från cruisingen. Nu hägrar sandlådan, Milton tjatar och tjatar så jag ska väl gå ut med honom då.. kan ju lika gärna sitta där och snörvla som att sitta inne. 


Avslutar med en bild över Junsele. Körde upp till toppenstugan i torsdags innan föräldraträffen och fotade lite.



Ha de bra.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

fina bilder :)

2009-06-02 @ 19:17:33
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0