Nationaldagen

Firade nationaldagen på djurparken med barnen medans Fredrik höll på med veden hemma. Det har tagit nästan all hans lediga tid men nu är han klar iaf med den där högen.

Var som sagt på djurparken i lördags, det var kul. Elliot somnade ju på en gång ja la honom i vagnen men Milton var uppe och gick med med och tittade på djuren.

Var ganska behagligt väder först, lite kallt bara men vi hade långkalsonger och mössa på oss så det gick bra men sedan så började det spöregna. Var rätt så blöt då jag kom hem.



Det var mycket folk på djurparken. Kanske var det gratis inträde och gratis fika som lockade??





Milton hittade en lastbil men han ville inte åka den, bara sitta på den. han ville inte åka nånting, blev billigt för mig.





Milton tyckte att lamorna var intressanta..





Jag vil ha jakar.. gu va dom är fina..



Milton är helt fascinerad av vad han tror är renar. (Det är vargar i det där hägnet.)





Vargarna leker. De var fram och nosade på oss också, väldigt roligt =)





Det var prefekt väder att gå på djuparken i, alla djuren var framme och de var väldigt leksugna.





Tigern tyckte nog att Lowe var en mumsbit för han försökte ta honom hela tiden genom glaset. Han följde efter överallt.. Man blev lite nervös då tigern hoppade mot glasrutan. Lowe han hade inte vett att bli rädd. Han tokskrattade hela tiden.


Tyvärr så blev det inga bilder på de vita lejonen, björnungarna renarna och älgarna för det regnade så mycket. Får ta på dem sen i sommar då vi går på djurparken igen.



När vi kom hem så bakade jag morotslimpa, den blev supergod. Använde mig av receptet på tasteline.com

Är hemma ensam med barnen igen. Fredrik började sitt nya jobb idag i Sollefteå så han kommer att sova där på veckorna. Ska nog gå bra. Milton har varit på dagis idag och jag åkte hem och städade. Fick en hel del gjort plus att jag han sitta lite på Tradera. Söker ett fint tyg att sy klänningar av men de jag hittar går för så mycket eller så är det en sådan liten bit.



Har budat på den här klänningen iaf. Kunde inte låta bli. Den var så söt.



Älskar denna lampa på tradera.. Vill ha men var?

Ska ta och ge Milton välling nu.

Ha de gött..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

JÄKLAR vilken söt klänning(!!)

2009-06-09 @ 13:18:52
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0