Orkar inte skriva

Har varit ute hela morgonen. Jag, Milton, Elliot och Dixie var ner till älven och badade (elliot låg i sin vagn) Det var kallt som f*n men skönt ändå. Vi badade bara benen. Gick hem sedan och badade i poolen istället det var mycket skönare och så såg vi ju Fredrik då också. Han har hållit på att städa bilen och tvätta den utvändigt, tyckte väl att jag smutsat ner den.

Vi var ute mest hela dagen igår också, satt och fikade i partytältet och badade i babypoolen. Jag satte mig till och med en stund i poolen och givetvis så kommer grannen just då. Annars så ser man honom inte mycket. Kände sig lite stor där i poolen hehehe..

Är så jäkla varmt nu så vi gick in en stund. Klockan 7 imorse så var det 32 grader varmt i solen enligt tempen. VARMT. Är inte så jätteförtjust i värme faktist. Igår var det lagom för det blåste men idag blir det för hett.

Ska på badet ikväll och ha sommaravslutning på dagis. Det ska bli kul att se Milton bada i den poolen, får se hur han reagerar på kloret. Han har ju bara badat i älven förut.

Ha det bra i värmen. Kom ihåg att dricka och smörja in er ordentligt.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0