Tradera

Är nått fruktansvärt sugen på att åka på loppisar nu men syster sa att vi inte ska fara på vår loppisrunda förrän i juli då hon har semester.. Hur ska jag kunna vänta så länge??? Gaaaaaaa...


Tack och lov för Tradera. Sitter och kikar runt lite där nu. Blir så sjuk, vad mycket grejer jag vill ha.


Kläder




Hittade den här söta klänningen, ska försöka mig på att sy en sådan åt Tyra. Om jag nu får det för Therese förstås, måste fråga henne först om jag får..Det kan ju inte vara så svårt egentligen, att sy den alltså. 



Hittade dessa söta skor som jag skulle vilja köpa till Elliot men han har ett par andra skor. Behöver ju inga fler då.



Vill ha denna skinnjacka till killarna. Hur snygg är den inte!!!



Var är min dotter?? Vill köpa detta..



Jag vill ha denna kavaj. Tyvärr inte min storlek.

50 tal



Älskar verkligen 50 talsmöbler. Den här soffan tycker jag var jättefin men jag skulle nog inte vilja ha bara sådana möbler. Lite blandat är bäst =)



Jättefint kakfat i teak



Tycker om detta blombord jättemycket.



Fin bricka



Otroligt fint sidobord. Skulle ha köpt det på en gång om det inte var nere i södra sverige.


Sängkläder



Vill ha vill ha


Lampor



Fräna gröna lampor som jag föll för.



Fin röd lampa som måste vara jättevacker tänd i mörkret





Tycker att den här kristallkronan var både vacker och ovanlig



Mycket härlig taklampa. Skulle kunna tänka mig att ha den i köket.




Så himla fin, även den skulle passa i köket.



Kul att det inte bara är en vanlig rund boll över glödlampan. Trots att den är så enkel så tycker jag att den var jättefin.


Burkar




Älskar gamla burkar. Skulle vilja ha bakpulverburken till att ha just bakpulver i.



Fiiiiiiin



Älskar den



Så himla fina porslinsburkar



Tycker om dessa. Har ett par hemma också. Tycker om formen på dem.


Smycken



Gå en bit från datorn och titta på detta halsband. det blir snyggare på håll.


För hemmet



Ska man vattna blommorna så kan man ju lika gärna ha något snyggt att vattna ur.



Om jag ska ha en paradhylla så skulle jag satsa på så här snygga paradhanddukar istället för de gamla vanliga vita.

Nu ska jag gå och plocka upp Elliot och så ska vi titta vidare på tradera lite =) Ska rita ett mönster på klänningen också. 

Ha de gött

  
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Nästan ett sånt där kakfat står de i vårat hus i Jämtland:) Fast det är grönt :P

2009-06-05 @ 18:51:56
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Haha näe inte egentligen=) Men ja trodde verkligen inte jag skulle göra en sån på han haha!

2009-06-06 @ 10:30:07
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: ja hon är riktigt söt! :).. vad roligt med djurparken.. dit ska vi i sommar!



Tradera är jätte roligt, jag brukar sälja och handla där..



Kram

2009-06-06 @ 16:29:45
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vatten kannan är to die for! Jag vill med på mer loppis :D älskar ju det. men här i göteborg är de så dyrt, pajjar ju hela grejen, meningen är väl ändå att man ska fynda?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0