har köpt mig en babybjörn bärsele

Var till Åsele idag och köpte mig en babybjörn active bärsele. Hittade den på blocket och den verkar så himla enkel att använda så jag slog till trots att jag tycker att den var lite dyr. Fick betala 900 kronor för bärsele och överdrag. Hoppas att Elliot också tycker att det var ett bra köp och tycker om att åka i den. Ska bli skönt att få händerna fri och så kan det vara skönt att ha då man är någonstanns och slippa dra med barnvagnen hela tiden.


Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

Titta in på babybjörns hemsida ifall ni vill veta mer om denna bärsele.

Har varit en rätt så lugn helg. Jag har återhämtat mig helt efter mjölkstockningen så vi var hos min mormor igår (och fick oss lite mat) och så åkte vi och tittade på skotertävlingar på travbanan i Junsele. Det var en massa gammskotrar som tävlade ja och så andra skotrar med förståsmen jag han inte titta så mycket för jag stod mest i hamburger och korvkö och så jagade jag Milton fram och tillbaka efter travbanan. Han var bara intresserad av att styra lillebror i vagnen och att titta på vovvar och barn.


Bilder från skotertävlingen

Veteranracet







Var mycket folk ute på travbanan igår.. Berodde nog mest på det fina vädret.



Här går det lite fortare...





Här trillar en av...



Milton såg inga skotrar men ville inte det heller. Har var fullständigt nöjd med att titta på alla bilar, hundar och människor. Och att få styra lillebror i vagnen förstås..



Fredriks fina bandagerade tumme.. Inte mycket som han kan göra nu.. Men förhoppningsvis blir det bättre och bättre.. Den här bilden togs förra helgen då vi var i Lycksele. Nu är bandaget svart.. Höll sig inte rent så länge.





Jag och syster köpte fiskar åt mamma när vi var i Lycksele, hon hade bara en som levde i sitt stora akvarium. Det är bara en kampfisk men den reflekterades i glaset. Blev inte så snygga bilder men att den har snygga färger!!

Nä nu vill inte Elliot sitta vid datorn längre, han bara grinar och grinar.

Ha de gött!!!!!!!

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0