Härligt från indiska

Blev kär i många saker på indiskas hemsida då jag satt och tittade idag.


Fin pippimobil =) 59,50 kr.


Såg de här äggen på indiska då jag var i Ö-vik och blev så kär.. Vill ha!!



Fin skål till påskgodiset.

Har sett den här holken lite varstanns i olika inredningstidningar så det är inte bara jag som tycker om den =)


Snygga hängprydnader kan jag inte få nog av.. Hur snyggt skulle det inte vara att ha ett påskris fyllt med dessa...




VILL HA!!!!!!!! Älskar kuddar..




De som känner mig vet hur mycket jag älskar ljuslyktor =)


Kläder




2 supersnygga klänningar. Vill på Indiska NU för att testa ifall jag kan ha någon av dem. Älskar den gröna.


Kappa som skapar ett major vill ha hos mig..


2 snygga tunikor som jag också vill prova. Nästa gång jag går på indiska så är det utan barn.
 
Nu grinar Elliot igen. Vill väl ha mat... igen.. Fredrik har iaf kommit hem efter att ha lämnat Milton på dagis så jag har hjälp idag. det blev inte så sent igår ändå på akuten. Han har då en ordentligt inslagen tumme nu. Nu ska det väl ändå läka ordentligt.

Ha de gött!!!!
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

SV: Ja precis, men jag ska ändå inte vara med i dne där klubben.. vill kunna välja min egna kläder till mira själv :D

2009-03-25 @ 17:25:49
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Lisa

Å va massa fint indiska har nu! Vll verkligen ha en sån grön klänning, urläcker. Kuddarna med.



Tror inte hon säljer den, men jag kan hälsa att de finns en spekulant :) Förtjust i kor?

2009-03-27 @ 11:40:23
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0