tydligen heter jag ursulla

Gjorde ett test på facebook vilket mitt riktiga namn är och tydligen så ska jag heta Ursula. Inte så snyggt.

Har varit ensam hemma med Elliot idag. Fredrik stannade på byn idag medans Milton var på dagis så vi har haft det lugnt och skönt.

Jag har suttit på ikea hemsida hela dagen och tittat på saker och drömt mig bort medan Elliot har sovit mest hela dagen.  Det har varit så skönt att få lite egentid. Städade undan lite i köket. Plockade äntligen bort juldukarna idag. Känns som om det var lite länge sedan jul...

Hinner inte skriva så mycket idag. Milton ska i säng nu, hoppas att det går utan en massa grinande. Han ska ju upp till dagis imorgon bitti.



Puss på lillebror..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

fin dunnis body :D

2009-03-13 @ 20:06:26
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0