Hittade en ny hemsida

29 grader varmt idag. Var ute 3 timmar igår i samma värme och ser nu ut som en kokt hummer. Sitter därför inne idag i svalan med ömmande armar, rygg och axlar och läser igenom bloggar och tittar på tradera. Vill ha så mycket men har s lite pengar.. Ge gärna mig pengar ;0)

Läser Pinkfridays aka Lisa Arvidssons blogg och hittar via den en ny hemsida som jag aldrig varit på. Blir helt förälskad i denna sida, vill ha allt...

Gypsyville.com



ÄLSKAR DEN!!! Snyggaste kudden jag sett på ett bra tag.. ska ta och pyssla ihop en egen.



Snyggaste ugglekudden



Allt ekologiskt och bra. Fick sådan lust att batika. Ska ta och göra det någon dag =)



Bra användning av gamla grejer som annars bara ligger. Alla dessa grejer säljs här.

Sitter och römmer mig bort och blir fruktansvärt pysselsugen. Har pysselkväll på tisdag med tjejerna hemma hos oss. Kan nog inte vänta så länge.. Måste hitta på nått pyssel redan nu.

Pysslade i fredags medans pojkarna sov. Blev så nöjd med resultatet. Kommer bilder på det.

Ha de gött
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: anikin

hello annakarin! ja gu va roligt de skulle va å batika kläder, de bli ju så snyggt! här i umeå ha de åxå vare värmeböja i helgen, härligt härligt men farligt farligt ;) kram!

2009-06-01 @ 00:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0