Idag är det dax

Vaknade klockan 5 imorse, då kom Milton in i vårt rum och grinade. Han hade kissat igenom blöjan och pyjamasen och var alldeles dyngsur. Det var ju bara att kliva upp och byta i sängen och Fredrik bytte på Milton. Han bara grinade och grinade och ville absolut inte bada... Konstigt tyckte jag för han ÄLSKAR att bada. Kände på hans panna.. och självklart.. han har feber.. tog tempen och den var uppemot 39 grader. Det är väl typiskt. Idag som det är dop och allt.

Får stå framme i kyrkan själv med Elliot. Fredrik och Milton stannar hemma idag. Känns bara skit.. Ville bara lägga ner allt men det går ju inte. Det kommer ju hur mycket folk som helst. Får bita ihop och försöka bli på bättre humör. Känner mig inte alls så trevlig just nu. Har stängt in mig på kontoret för att kunna lugna mig lite.. Precis ALLT irriterar mig just nu.. Jag och Fredrik började morgonen snällt med att skrika lite på varann.. Båda var väldigt väldigt trötta, Milton grinade och var dålig, Elliot sket ner sig  och så allt annat uppe på de.. inga bra förutsättningar för en bra start på morgonen.

Nu vaknade Elliot också.. ingen lugn stund..

Jag skriver sen och berättar hur dopet gick.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Vilken start på morgonen:P

Lycka till med dopet:) De går nog jättebra :)

2009-05-16 @ 11:48:51
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

hoppas det gick bra?

2009-05-16 @ 21:46:44
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0